HR support professional
Ik ben francisca Smeenge
Ik ben HRM consultant op het gebied van HR-activiteiten en HR-processen. Door mijn jarenlange ervaring in de vele werkgebieden van HR, personeelszaken en projectmanagement, ben ik breed inzetbaar in grote en kleine bedrijven.
Mijn opdrachtgevers variëren van een MKB-ondernemingen van 4 medewerkers tot grotere bedrijven met 400 medewerkers.
Ik houd van afwisseling, nieuwe uitdagingen en vrijheid. Daarnaast ben ik van mening dat het altijd anders kan. Zodoende was het voor mij een logische stap om als interim HR generalist te gaan werken.
Hierbij kan ik mijn kennis en ervaring met jou delen en inzetten.
Ik heb een actieve en daadkrachtige manier van werken en een heldere communicatie. Dit zorgt ervoor dat ik op alle niveaus goed kan samenwerken en dat deze manier van werken tot mooie resultaten leidt.
Aanspreekpunt & Mobiliseren
Daarnaast ben ik gewend om het aanspreekpunt te zijn voor allerlei HR-gerelateerde onderwerpen, arbeidscontracten en ontslagprocedures, waar ook de juridische kant en kennis van het Arbeidsrecht voor nodig is.
Door mijn positieve en enthousiaste instelling krijg ik vaak mensen in beweging om anders te gaan werken en/of gewenste resultaten te halen.
Verder over mij
Ik woon in de Kop van Drenthe, centraal in Noord-Nederland, dat tevens mijn werkgebied is. Mijn vrije tijd besteed ik onder andere aan studies en cursussen en daarnaast ben ik een echt buitenmens. Ik heb een grote tuin waar ik mijn overige energie in kwijt kan en er zijn altijd klussen in en om huis.
Voor mij geldt: “Ontspanning door inspanning.”
Zet HR support in process in voor
Ik ben francisca Smeenge
Ik ben HRM consultant op het gebied van HR-activiteiten en HR-processen. Door mijn jarenlange ervaring in de vele werkgebieden van HR, personeelszaken en projectmanagement, ben ik breed inzetbaar in grote en kleine bedrijven.
Mijn opdrachtgevers variëren van een MKB-ondernemingen van 4 medewerkers tot grotere bedrijven met 400 medewerkers.
Ik houd van afwisseling, nieuwe uitdagingen en vrijheid. Daarnaast ben ik van mening dat het altijd anders kan. Zodoende was het voor mij een logische stap om als interim HR generalist te gaan werken.
Hierbij kan ik mijn kennis en ervaring met jou delen en inzetten.
Ik heb een actieve en daadkrachtige manier van werken en een heldere communicatie. Dit zorgt ervoor dat ik op alle niveaus goed kan samenwerken en dat deze manier van werken tot mooie resultaten leidt.
Aanspreekpunt & Mobiliseren
Daarnaast ben ik gewend om het aanspreekpunt te zijn voor allerlei HR-gerelateerde onderwerpen, arbeidscontracten en ontslagprocedures, waar ook de juridische kant en kennis van het Arbeidsrecht voor nodig is.
Door mijn positieve en enthousiaste instelling krijg ik vaak mensen in beweging om anders te gaan werken en/of gewenste resultaten te halen.
Verder over mij
Ik woon in de Kop van Drenthe, centraal in Noord-Nederland, dat tevens mijn werkgebied is. Mijn vrije tijd besteed ik onder andere aan studies en cursussen en daarnaast ben ik een echt buitenmens. Ik heb een grote tuin waar ik mijn overige energie in kwijt kan en er zijn altijd klussen in en om huis.
Voor mij geldt: “Ontspanning door inspanning.”
Zet HR support in process in voor
Hr Support In Process
ondersteuning in hr processen
Lopen HR-processen of personele zaken in jouw bedrijf niet optimaal en kosten ze (te) veel tijd? Of heeft jouw bedrijf ondersteuning nodig bij een combinatie van verschillende HR-werkzaamheden?
HR Support in Process biedt deze ondersteuning voor korte of langere tijd. Ook voor vervanging bij zwangerschapsverlof of ziekte of voor andere tijdelijke extra ondersteuning, kun je HR Support in Process inzetten om de HR-activiteiten soepel door te laten gaan!
Ik kan je helpen bij de volgende processen
- Personeelsadministratie
- Digitaliseren van HR-werkzaamheden
- Werving en Selectie
- Arbeidscontracten opstellen en/of updaten
- Ontslagprocedures
- Ziekteverzuimbegeleiding én preventie
- Eigentijdse beoordelingscyclus
- Personeelshandboeken
- Medewerker Tevredenheidsonderzoek
- P&O vraagbaak
- En nog veel meer!
Zet HR support in process in voor
ondersteuning in hr processen
Lopen HR-processen of personele zaken in jouw bedrijf niet optimaal en kosten ze (te) veel tijd? Of heeft jouw bedrijf ondersteuning nodig bij een combinatie van verschillende HR-werkzaamheden?
HR Support in Process biedt deze ondersteuning voor korte of langere tijd. Ook voor vervanging bij zwangerschapsverlof of ziekte of voor andere tijdelijke extra ondersteuning, kun je HR Support in Process inzetten om de HR-activiteiten soepel door te laten gaan!
Ik kan je helpen bij de volgende processen
- Personeelsadministratie
- Digitaliseren van HR-werkzaamheden
- Werving en Selectie
- Arbeidscontracten opstellen en/of updaten
- Ontslagprocedures
- Ziekteverzuimbegeleiding én preventie
- Eigentijdse beoordelingscyclus
- Personeelshandboeken
- Medewerker Tevredenheidsonderzoek
- P&O vraagbaak
- En nog veel meer!
Zet HR support in process in voor
interim opdracht?
Allround ondersteuning
Plotseling uitval van jouw HR-adviseur en heb je allround ondersteuning op HR nodig? Of sta je voor een uitdaging op personeelsgebied, waar je zelf steeds niet aan toe komt?
Bijvoorbeeld de beoordelingscyclus, die al zo verouderd is, dat je het niet meer doet (zonde, wat mis je dan veel zinvolle informatie van je medewerkers), bijwerken van het Personeelshandboek (vaak onlosmakelijk verbonden aan de arbeidsovereenkomst), bijwerken van de RI&E of het organiseren van een onvergetelijke personeelsbijeenkomst.
Voor korte of langere tijd
HR Support in Process kan voor korte of langere tijd, hele werkweken of bijvoorbeeld 8 uur per maand jouw bedrijf helpen om de HR-processen en HR-activiteiten door te laten gaan.
Door ervaring in allerlei facetten op HR- en personeelsgebied in verschillende bedrijven en sectoren is er voldoende kennis en ervaring om snel processen en werkzaamheden te begrijpen.
Dus ook snel resultaat zichtbaar.
Neem contact op om de mogelijkheden op korte of lange termijn te bespreken!
Allround ondersteuning
Plotseling uitval van jouw HR-adviseur en heb je allround ondersteuning op HR nodig? Of sta je voor een uitdaging op personeelsgebied, waar je zelf steeds niet aan toe komt?
Bijvoorbeeld de beoordelingscyclus, die al zo verouderd is, dat je het niet meer doet (zonde, wat mis je dan veel zinvolle informatie van je medewerkers), bijwerken van het Personeelshandboek (vaak onlosmakelijk verbonden aan de arbeidsovereenkomst), bijwerken van de RI&E of het organiseren van een onvergetelijke personeelsbijeenkomst.
Voor korte of langere tijd
HR Support in Process kan voor korte of langere tijd, hele werkweken of bijvoorbeeld 8 uur per maand jouw bedrijf helpen om de HR-processen en HR-activiteiten door te laten gaan.
Door ervaring in allerlei facetten op HR- en personeelsgebied in verschillende bedrijven en sectoren is er voldoende kennis en ervaring om snel processen en werkzaamheden te begrijpen.
Dus ook snel resultaat zichtbaar.
Neem contact op om de mogelijkheden op korte of lange termijn te bespreken!
ziekte- en verzuimbegeleiding?
een zieke medewerker
Ziekte of verzuim van je medewerkers kan vele oorzaken hebben: lichamelijke oorzaken, oorzaken die werkgerelateerd zijn of oorzaken vanuit de privésituatie van de medewerker.
Als je vermoedt, dat een medewerker langere tijd niet kan werken, is het belangrijk dat je in dit traject de juiste stappen zet.
Soms kun je terugvallen op een Arbodienst of een Bedrijfsarts, maar wat doe je als hier geen aanleiding toe is?
verzuim preventie
Zodra een medewerker zich ziekmeldt, beginnen de kosten voor jou als werkgever al op te lopen.
Ten eerste omdat je je medewerker moet
doorbetalen, maar er geen resultaat tegenover
staat. Ten tweede omdat je vervanging moet
regelen én betalen.
HR support in Process met je meekijken of je een effectief verzuimbeleid in je bedrijf hebt en wat je kunt doen aan preventief verzuimbeleid.
Dus ook snel zichtbaar resultaat.
Neem contact op om de mogelijkheden op korte of lange termijn te bespreken!
een zieke medewerker
Ziekte of verzuim van je medewerkers kan vele oorzaken hebben: lichamelijke oorzaken, oorzaken die werkgerelateerd zijn of oorzaken vanuit de privésituatie van de medewerker.
Als je vermoedt, dat een medewerker langere tijd niet kan werken, is het belangrijk dat je in dit traject de juiste stappen zet.
Soms kun je terugvallen op een Arbodienst of een Bedrijfsarts, maar wat doe je als hier geen aanleiding toe is?
verzuim preventie
Zodra een medewerker zich ziekmeldt, beginnen de kosten voor jou als werkgever al op te lopen.
Ten eerste omdat je je medewerker moet doorbetalen, maar er geen resultaat tegenover staat. Ten tweede omdat je vervanging moet regelen én betalen.
HR support in Process met je meekijken of je een effectief verzuimbeleid in je bedrijf hebt en wat je kunt doen aan preventief verzuimbeleid.
Dus ook snel zichtbaar resultaat.
Neem contact op om de mogelijkheden op korte of lange termijn te bespreken!
Gecertificeerd professional organizing?
ik help jou tijd te besparen
Ben jij veel tijd kwijt met administratieve personeelszaken, zoals gegevens verwerken van nieuwe medewerkers, ziekteverzuim, salariswijzigingen, mails en dergelijke.
Als Professional Organizer kan ik jou helpen met het digitaal organiseren en het efficiënter maken van deze werkzaamheden in jouw bedrijf.
Bijvoorbeeld door het systematisch opschonen van 10.000 emails; daarna met een duidelijke, heldere opbouw overzicht maken én houden. Of zie je door al je paperassen je bureau niet meer en de kasten zijn ook vol. Ook hier kan ik je bij helpen het te organiseren.
creëer meer tijd voor ideeën
Goed organiseren geeft niet alleen een opgeruimde werkplek, maar ook rust en ruimte in je hoofd voor nieuwe (ondernemers)ideeën.
Daarnaast is bewezen dat goed digitaal georganiseerd zijn, je tijdwinst oplevert (dus geld) en minder kosten door minder fouten.
Wil je dit ook ervaren of wil je direct meer van meer weten, neem dan nu vrijblijvend contact op …
ik help jou tijd te besparen
Ben jij veel tijd kwijt met administratieve personeelszaken, zoals gegevens verwerken van nieuwe medewerkers, ziekteverzuim, salariswijzigingen, mails en dergelijke.
Als Professional Organizer kan ik jou helpen met het digitaal organiseren en het efficiënter maken van deze werkzaamheden in jouw bedrijf.
Bijvoorbeeld door het systematisch opschonen van 10.000 emails; daarna met een duidelijke, heldere opbouw overzicht maken én houden. Of zie je door al je paperassen je bureau niet meer en de kasten zijn ook vol. Ook hier kan ik je bij helpen het te organiseren.
creëer meer tijd voor ideeën
Goed organiseren geeft niet alleen een opgeruimde werkplek, maar ook rust en ruimte in je hoofd voor nieuwe (ondernemers)ideeën.
Daarnaast is bewezen dat goed digitaal georganiseerd zijn, je tijdwinst oplevert (dus geld) en minder kosten door minder fouten.
Wil je dit ook ervaren of wil je direct meer van meer weten, neem dan nu vrijblijvend contact op …